​Tandlægeskræk​

Begynder dit hjerte at slå hurtigere ved tanken om at skulle til tandlægen?

Bare rolig, så er du ikke alene. Cirka 30 procent af Danmarks befolkning lider af mild grad af tandlægeskræk. Hos Tandlægerne i Skibby tilbyder vi patienter ekstra behandling af tandlægeskræk.

Vores erfaringer fortæller os, at mange patienter føler en lettelse ved at fortælle os om deres tandlægeskræk, ligesom vi fortæller dig om de forskellige typer af behandling, og hvad du kan gøre for at slappe af under behandlingen.​

Profil

"Tandlægerne i Skibby" er en tandklinik, der består af dygtige og erfarne tandlæger og tandplejere, der udfører alle former for tandbehandling.

Vi ved at vi altid kan forbedre os i vores daglige arbejde, og deltager derfor ofte på kurser og konferencer for at hente ny kundskab.

Vi lægger vægt på grundig og smertefri tandbehandling. Derfor sker undersøgelse og behandling i et roligt tempo med god dialog. Det er med til at skabe ro og tryghed omkring dit tandlægebesøg.

Kontakt os for en aftale om tandeftersyn eller læs mere her på siden om vores tilbud på tandlægebehandling.

Forsinkelse:​

Følg os på facebook