Få sunde tænder og ordnet dine huller i tænderne

Tandlægerne i Skibby sørger for en professionel og omsorgsfuld tandpleje

​Du bør få undersøgt dine tænder hvert halve år. Det giver os mulighed for at opdage begyndende tandskader i så god tid, at vi kan forebygge med en enkel behandling. Vi sørger for, at du har sunde tænder.

Vi anbefaler, at du ved et tandeftersyn også får en tandrensning. Her renser vi dine tænder for belægninger og tandsten, så du lettere kan holde en god tandhygiejne i det daglige.

Den daglige tandhygiejne sikrer du ved altid at bruge tandbørste og tandtråd. Da tandsæt er meget forskellige, kan det være nødvendigt med en endnu grundigere daglig tandrensning. Er det tilfældet, får du en kompetent vejledning af os.

Kontakt Tandlægerne i Skibby for en aftale om et tandeftersyn.

Her på klinikken hjælper vi dig også med paradentose, kroner og broer, tandproteser implantater, tandoperationer, rodbehandling og tandblegning.​

Profil

"Tandlægerne i Skibby" er en tandklinik, der består af dygtige og erfarne tandlæger og tandplejere, der udfører alle former for tandbehandling.

Vi ved at vi altid kan forbedre os i vores daglige arbejde, og deltager derfor ofte på kurser og konferencer for at hente ny kundskab.

Vi lægger vægt på grundig og smertefri tandbehandling. Derfor sker undersøgelse og behandling i et roligt tempo med god dialog. Det er med til at skabe ro og tryghed omkring dit tandlægebesøg.

Kontakt os for en aftale om tandeftersyn eller læs mere her på siden om vores tilbud på tandlægebehandling.

Forsinkelse:​

Følg os på facebook